Sayfalar

2 Ekim 2011 Pazar

Malta 2004- Malta Dil okulu günlerim

Malta 2004 Nisan Haziran Dil Okulu 

Bundan yaklaşık olarak 12 sene önce Malta'ya dil okulu için gitmiştim. Bu fotoğrafları şimdi yayınlamamın sebebi  ise Malta'ya öğrenci göndermek için bir okulla anlaşma yapmam. Malta'ya 7 senedir çalıştığım iş yerinden ayrılıp gitmiştim. Hayatımda kendim için yaptığım en güzel adımlardan biri. Hem çok güzel vakit geçirdim hem de işle ilgili kırılma noktası oldu. 

Klasik öğrenci gönderiminin yanı sıra çalışanlar için 1 ya da 2 haftalık paket program hazırlayacağım. Böylece hem tatil yapıp hem de ingilizce kursa katılabilecekler. Ben oradayken Almanya ve İtalya'dan gelen yetişkinler ki ben de yetişkindim o zamanlar 32 yaşındaydım tatil yaparken kursa da geliyorlardı. Türk öğrenciler genellikle 2 ay gelirken onların kısa sürede olsa kursa katılmaları dikkatimi çekmişti. Böylece tatilini eğitimle birleştirmek gibi bir fırsat çıkıyor.

Malta ile ilgili olarak anılarım çok güzel. Kurs haricinde yapacak bir sürü aktivite gezilecek bir sürü mini kıyı kasabası onlar şehir desede var. Sabah kursa katılıp öğlen 1 gibi kursun bitiminden sonra şehri dilediğiniz gibi gezebilir, kursun düzenleyeceği hoşgeldin partisi, sinema gecesi gibi o hafta olan bütün aktivitelere katılabilirsiniz. Ayrıca günü birlik olarak hafta sonu dilerseniz Sicilya'ya geçebilirsini ya da Tunus'a geçebilirsiniz.
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder